ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Βήμα 1o: Μόλις ανοίξουν οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης

  • Συνεννοείστε με ένα μέλος ΔΕΠ το οποίο θα είναι ο επιβλέπων της πρακτικής σας άσκησης.
  • Καταθέτετε ηλεκτρονικά στην Γραμματεία του Τμήματος Χημείας () τα ακόλουθα:

  1. Αίτηση Συμμετοχής Φοιτητή στην Πρακτική Άσκηση (http://praktiki.chem.upatras.gr/index.php/downloads)
    (τη συμπληρώνετε, την υπογράφετε εσείς και o επιβλέποντας της πρακτικής σας και στη συνέχεια τη σκανάρετε για να την στείλετε στη γραμματεία με email)

  2. Βιογραφικό σημείωμα

  3. Πιστοποιητικό Αναλυτικής Βαθμολογίας (θα δοθεί στην Επιτροπή της Πρακτικής  Άσκησης  απευθείας  από  τη  Γραμματεία)


  • Η επιλογή των φοιτητών για τις διατιθέμενες θέσεις Πρακτικής Άσκησης γίνεται με βάση τον ακόλουθο αλγόριθμο, ο οποίος λαμβάνει υπ’ όψιν του το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (Α) που έχει συγκεντρώσει επιτυχώς ο φοιτητής μέχρι το τρέχον εξάμηνο φοίτησης (Ν) κατά την ημέρα της επιλογής, σε συνδυασμό με τον μέσο όρο βαθμολογίας (Β) στα μαθήματα που έχει εξεταστεί επιτυχώς με ακρίβεια δύο δεκαδικών ψηφίων.

    Τελική Βαθμολογία (ΤΒ):

     

    Η τιμή του Α προφανώς θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη ή ίση του 100. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η επιλογή θα γίνεται με βάση το μέσο όρο βαθμολογίας στα υποχρεωτικά μαθήματα.
    Οι φοιτητές έχουν δικαίωμα ενστάσεων 5 ημέρες από την επόμενη της ημέρας ανάρτησης των αποτελεσμάτων αξιολόγησης (στον σχετικό ιστότοπο του Πανεπιστημίου και στην ιστοσελίδα του Τμήματος Χημείας). Οι ενστάσεις θα κατατίθενται στο πρωτόκολλο του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) και θα εξετάζονται από την Επιτροπή Αξιολόγησης Ενστάσεων & Προσφυγών του ΕΛΚΕ.

Βήμα 2o: Αν επιλεγείτε για το Πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης

  • Ενημερώνετε την εταιρεία να "ανοίξει" τη θέση την οποία ενδιαφέρεστε να καταλάβετε.

  • Εκτυπώνετε την βεβαίωση απογραφής ασφαλισμένου (Οδηγίες για τον τρόπο έκδοσης ΑΜΑ θα βρείτε εδώ)
  • Εκτυπώνετε την ασφαλιστική σας ικανότητα (https://www.atlas.gov.gr/ATLAS/Pages/Home.aspx) (χρειάζονται οι κωδικοί σας του taxisnet).
    Αν δεν έχετε κωδικούς προκειμένου να πάρετε ασφαλιστική ικανότητα θα πρέπει να πάτε εκεί που είστε έμμεσα ασφαλισμένοι μέσω των γονιών σας και να ζητήσετε μία βεβαίωση.
     
  • Συμπληρώνετε και προσκομίζετε τα στοιχεία δικαιούχου, την ασφαλιστική σας ικανότητα, την βεβαίωση απογραφής ασφαλισμένου, το έγγραφο για την καταχώρηση της Πρακτικής Άσκησης στο σύστημα ΑΤΛΑΣ καθώς και ένα αντίγραφο της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου τράπεζας. Στον λογαριασμό τράπεζας θα πρέπει να είστε εσείς το πρώτο όνομα. Αν δεν έχετε λογαριασμό ΕΘΝΙΚΗΣ τράπεζας θα επιβαρυνθείτε κάποια έξοδα μεταφοράς της αμοιβής σας στην αντίστοιχη τράπεζα (τα έξοδα διαφοροποιούνται ανάλογα με την τράπεζα).

  • Συμπληρώνετε και προσκομίζετε μία υπεύθυνη δήλωση καθώς η πρακτική άσκηση αφορά σε πλήρη απασχόληση, καθημερινά 8ωρο και πενθήμερη απασχόληση (40 ώρες εβδομαδίαίως). Σε περίπτωση παράλληλης απασχόλησης, δεν πρέπει να ξεπερνιούνται  οι 48 ώρες εβδομαδιαίως συνολικά (συμπληρώνετε άλλη υπεύθυνη δήλωση και προσκομίζετε το αντίστοιχο έγγραφο ΕΡΓΑΝΗ από τον εργαδότη σας.  

Βήμα 3o: 1 μήνα -20 μέρες πριν την έναρξη της Πρακτικής σας Άσκησης

  • Έρχεστε προκειμένου να συμπληρώσουμε το «ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ» σε τέσσερα αντίγραφα.

  • Παίρνετε τα συμφωνητικά για να υπογραφούν από τον εκπρόσωπο της εταιρείας/φορέα. ΠΡΟΣΟΧΗ τα συμφωνητικά πρέπει να φέρουν πρωτότυπες υπογραφές και σφραγίδες ενώ κάτω από την υπογραφή πρέπει να αναγράφεται το όνομα του υπογράφοντα καθώς και η θέση του στην εταιρεία/φορέα. 

  • Θα πρέπει η επιχείρηση φορέας να κάνει ανάρτηση στο ΕΡΓΑΝΗ πριν την έναρξη της ΠΑ του φοιτητή ή την ίδια μέρα. Στο τέλος βασική προϋπόθεση για να πληρωθεί ο φοιτητής είναι να προσκομίζει στο γραφείο ΠΑ το έγγραφο ΕΝΑΡΞΗΣ και ΛΗΞΗΣ με υπογραφές και σφαγίδες.

  • Εντός 20 ημερών από την ημέρα κατάθεσης της σύμβασης θα σας αποστέλλεται στο προσωπικό σας email, που έχετε δηλώσει στα στοιχεία δικαιούχου, το link με σκοπό να συμπληρώσετε το απογραφικό δελτίο εισόδου Πρακτικής Άσκησης.

Βήμα 4o: Κατά τη διάρκεια της Πρακτικής σας Άσκησης

  • Συγκεντρώνετε στοιχεία από την εμπειρία σας στην εργασία, για την συγγραφή αναλυτικής γραπτής έκθεσης, που οφείλετε να καταθέσετε στο Τμήμα στο τέλος της Πρακτικής σας Άσκησης καθώς και για την παρουσίαση σχετικού σεμιναρίου.

Βήμα 5o: Συμπλήρωση εντύπων για να πληρωθείτε

  • Μετά το πέρας της πρακτικής σας άσκησης θα πρέπει να προσκομίσετε τα ακόλουθα: 

    1. Πιστοποιητικό Γραμματείας Ενεργού Φοιτητή (Θα το παραλάβει ο Ε.Υ. από τη γραμματεία)
    2. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΦΟΡΕΑ - ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ: (αυτό υπογράφεται από αυτόν που υπέγραψε τη σύμβασή σας αλλά μπορεί να υπογραφεί επιπροσθέτως και από αυτόν που σας επέβλεπε στην εταιρεία - αν είναι διαφορετικός)
    3. ΔΕΛΤΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΠΟΠΤΗ: (αυτό υπογράφεται από αυτόν που υπέγραψε τη σύμβασή σας αλλά μπορεί να υπογραφεί επιπροσθέτως και από αυτόν που σας επέβλεπε στην εταιρεία - αν είναι διαφορετικός)
    4. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟΥ: αυτό συμπληρώνεται από εσάς με τη σύμφωνη γνώμη της εταιρείας λακωνικά (1-2 γραμμές ανά μέρα) και υπογράφεται από την εταιρεία. ΠΡΟΣΟΧΗ κάθε μήνας ξεκινάει από την αρχή (σε νέο έγγραφο) (αυτό υπογράφεται από αυτόν που υπέγραψε τη σύμβασή σας αλλά μπορεί να υπογραφεί επιπροσθέτως και από αυτόν που σας επέβλεπε στην εταιρεία - αν είναι διαφορετικός)
    5. ΔΕΛΤΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ: αυτό συμπληρώνεται και υπογράφεται από το μέλος ΔΕΠ το οποίο είναι ο επιβλέπων της πρακτικής σας άσκησης
    6. ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ: τις πρώτες 4 σελίδες τις συμπληρώνετε και τις υπογράφετε. Μετά αρχίζει η ουσιαστική έκθεση πεπραγμένων για την οποία σας δίνονται μέσα στο έγγραφο κάποιες οδηγίες τις οποίες δεν τις συμπεριλαμβάνετε στο τελικό σας κείμενο. Μπορείτε να την γράψετε σε άλλο αρχείο απλώς χρησιμοποιείστε το εξώφυλλο και ακολουθείστε τις οδηγίες. 
    7. ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ: στο ερώτημα αν αποκτήσατε εξειδίκευση απαντάτε ΝΑΙ. Θα το βρείτε στον ιστότοπο του Γραφείου Πρακτικής Άσκησης στην καρτέλα ΕΝΤΥΠΑ - ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ (http://praktiki.upatras.gr/apografika-deltia-eisodou-eksodou/) (Απλώς τα συμπληρώνετε online-δεν τα προσκομίζετε)
    8. ΕΝΤΥΠΟ 3.5: Το έντυπο Ε3.5 που έχει υποβληθεί από τον φορέα απασχόλησης σας για την έναρξη και για την λήξη της πρακτικής σας  άσκησης στο ΕΡΓΑΝΗ. Και τα 2 έντυπα να υπογραφούν και να σφραγιστούν πρωτότυπα από τον φορέα απασχόλησης.

      Όλα τα έντυπα να είναι εκτυπωμένα σε διπλή όψη με πρωτότυπες υπογραφές και σφραγίδες όπου απαιτείται.

Related Articles

© Πρακτική Άσκηση. All Rights Reserved.

template by Ltheme